TUNNIKAVA
Sihtgrupp: 10 klass
Maht: 2x45 min
Teema: Romaani kunst.
Eesmärk:
Teema läbimise eesmärgiks on tutvuda õpilastele romaani kunsti. Õpilane õpib
vaatlema ja hindama kunstiteoseid ning kujundab oma kunstimaitset. Õpilane oskab nimetada romaani stiilis arhitektuuri
iseloomulikke jooni. Oskab tunda huvi kunstikultuuri väärtuste säilitamise,
kaitsmise ja edasiarendamise vastu. Teab teemaga seotud sõnavara, olulisi
kunstitermineid ja oskab neid kasutada. Antud
meetodi kasutamise eesmärk on selles, et õpilased oskavad töötada iseseisvalt ning
lahendada ülesannet.
Ülesanne: Õpilased vaadata film, mis on seotud antud teemaga,
mille järel peavad vastama küsimustele (vaadeldud filmi kohta). Tunni lõppus
õpilased annavad õpetajale leht vastusega.
Õpitulemused ehk
väljundid:
- Oskab konspekteerida uut materjali.
- Õpilane oskab vaadata filmi ning vastada küsimustele, omandab teadmised antud tee kohta.
Põhimõisted: vitraaž, profaanarhitektuur, ümarkaar
Õppematerjalid: video film, tööleht (küsimused), PPT presentatsioon ning
näidised (pildid).
Meetodid: näidiste näitamine, individuaalne töö, ajurünnak
õpetaja juhised ja abi.
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
|
5
|
4
|
3
|
2
|
Väljundid
|
|
|
|
|
Oskab küsimuste abil leida vastused ja orienteerub, millest kunsti
voolust on pärit (pildid).
|
Teab
mõisted, mis on seotud läbitud materjalidega ning kunstiteoseid.
|
Tööleht
on täidetud enamasti õige.
|
Tööleht
on täidetud osaliselt õige.
|
Ei tea
midagi. Töö on tegemata.
|
Tööleht (vene keeles):
No comments:
Post a Comment