Sunday, March 10, 2013

7. klass. Portree.



 TUNNIKAVA
Sihtgrupp: 7 A/B
Maht: 2x45 min
Teema: Portree.
Eesmärk: Teema läbimise eesmärgiks on teha õpilastele selgeks, millised on näo proportsioonid ja kuldlõige. Õpilased saavad teada teemaga seotud kunstitermineid, mõtestavad lahti antud mõisted ning loovad töid antud teemal. Antud meetodi kasutamise eesmärk on selles, et õpilased oskavad kasutada erinevaid tehnikaid, osalevad aktiivselt kogu õppeprotsessis ning oskavad õigesti kasutada kuldlõiget.
Ülesanne: Õpilased loovad portreed kasutades segatehnikat. Õpilased kasutavad ajalehti ühe näo poole tegemisel, teise näoosa joonistavad ise.
Õpitulemused ehk väljundid:

  • Õpilane tunneb ja teab õiged näo proportsioonid.
  • Õpilane praktiseerib joonistamist kasutades näo õigeid proportsioone ning arendab oma fantaasiat.

Põhimõisted: näo proportstioonid, kuldlõige.
Õppematerjalid: Power Pointi ettekanne ning näidistööd.
Meetodid: Power Pointi esitlus, näidistööde näitamine, individuaalne töö, vestlus, õpetaja juhendamine ja abistamine.

Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
5
4
3
2
Väljundid

1. Teab näo proportsioone ja tehnikat.

Teab õiged näo proportsioone ja kasutab näost otse vaadet, kasutab tehnikat antud teemal ning inimese portree mõistet.
Mõned mainitud kriteeriumid on valed.
Kriteeriumid tehtud ainult pooleli
Ei tea midagi.

2. Oskab õigesti komponeerida

Töö on huvitava kompositsiooniga ja tasakaalus kunstilise väärtusega.
Koostab iseseisvalt seadet. Töö on püüdlikult teostatud.
Vajab töö teostamisel abi või koostab kompositsiooniliselt nõrga seadet.
Ei tea midagi.






No comments:

Post a Comment