TUNNIKAVA
Sihtgrupp: 7
A/B
Maht: 2x45
min
Teema:
Portree.
Eesmärk:
Teema läbimise eesmärgiks on teha õpilastele selgeks, millised on näo
proportsioonid ja kuldlõige. Õpilased saavad teada teemaga seotud
kunstitermineid, mõtestavad lahti antud mõisted ning loovad töid antud teemal.
Antud meetodi kasutamise eesmärk on selles, et õpilased oskavad kasutada
erinevaid tehnikaid, osalevad aktiivselt kogu õppeprotsessis ning oskavad
õigesti kasutada kuldlõiget.
Ülesanne:
Õpilased loovad portreed kasutades segatehnikat. Õpilased kasutavad ajalehti
ühe näo poole tegemisel, teise näoosa joonistavad ise.
Õpitulemused ehk väljundid:
- Õpilane tunneb ja teab õiged näo proportsioonid.
- Õpilane praktiseerib joonistamist kasutades näo õigeid proportsioone ning arendab oma fantaasiat.
Põhimõisted:
näo proportstioonid, kuldlõige.
Õppematerjalid:
Power Pointi ettekanne ning näidistööd.
Meetodid: Power Pointi esitlus, näidistööde näitamine, individuaalne töö,
vestlus, õpetaja juhendamine ja abistamine.
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
|
5
|
4
|
3
|
2
|
Väljundid
|
||||
1. Teab näo proportsioone ja tehnikat.
|
Teab õiged näo proportsioone ja kasutab
näost otse vaadet, kasutab tehnikat antud teemal ning inimese portree
mõistet.
|
Mõned mainitud kriteeriumid on valed.
|
Kriteeriumid
tehtud ainult pooleli
|
Ei
tea midagi.
|
2.
Oskab õigesti komponeerida
|
Töö on huvitava kompositsiooniga ja
tasakaalus kunstilise väärtusega.
|
Koostab iseseisvalt seadet. Töö on
püüdlikult teostatud.
|
Vajab töö teostamisel abi või koostab
kompositsiooniliselt nõrga seadet.
|
Ei
tea midagi.
|
No comments:
Post a Comment