Sunday, March 10, 2013

8. klass. Kalligraafia kunstis.




TUNNIKAVA

Sihtgrupp: 8 A/B
Maht: 2x45 min.
Teema: Kalligraafia kunstis.
Eesmärk: Selle teema eesmärgiks on tutvusda õpilastele kalligraafilist kunsti ja konkreetset poeesiat (läbi lemmik laulu sõnade) koos. Antud teema jooksul õpilane tutvub kirjakunsti tehnika ja võimalustega, vaevalt et nüansidega.
Ülesanne: Esimese tunni alguses õpetaja selgitab termineid, seejärel näitab kunstnike töid suurel ekraanil. Loovülesandeks on tähelepanelik mäng tekstiga (näiteks suurusega, värviga). Mida avatum ja mitmekülgsem on teksti ning tähe kasutamine, seda parem tulemus saavutatakse. Võtta aluseks võimalikult lihtne tekst.
Õpitulemused ehk väljundid:
·         Teab, mis on kalligraafiline kunst.
·         Oskab loovalt kasutada teksti või kirja elementi kompositsioonis.
Põhimõisted: kalligraafiline kunst, kalligraafia, graafika.
Õppematerjalid: Power Pointi ettekanne ning näidised, teema ”kunstiks ”kirjutamine” õpilasteraamatu tekstid ja fotod.
Meetodid: Power Pointi esitlus, näidiste näitamine, individuaalnetöö, õpetaja juhendamine ja abistamine.
Kodune töö: kodutöö puudub.
Vahendid: paber A3, tekst (lemmik laul), tu šš, märkerid jm.


Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
5
4
3
2
Väljundid
1. Teab, mis on kalligraafiline kunst.

Vastab õpetaja küsimustele, seletab oma sõnadega, toob näiteid.
Vastab õpetaja küsimustele, teab mis on kalligraa-filine kunst ning toob mõned näidet.
Vastab küsimustele osaliselt.
Ei tea midagi.
2. Oskab loovalt kasutada teksti kompositsioonis.

Loob põnevaid kompositsioonilisi lahendusi. Kasutab vahendeid leidlikult.
Loob häid kompositsioonilisi lahendusi.
Loodud töö ei moodusta kompositsioonilist tervikut.
Töö on tegemata.

No comments:

Post a Comment