TUNNIKAVA
Sihtgrupp: 8 A/B
Maht: 2x45 min.
Teema: Kalligraafia kunstis.
Eesmärk: Selle teema eesmärgiks on tutvusda õpilastele
kalligraafilist kunsti ja konkreetset poeesiat (läbi lemmik laulu sõnade) koos.
Antud teema jooksul õpilane tutvub kirjakunsti tehnika ja võimalustega, vaevalt
et nüansidega.
Ülesanne: Esimese tunni alguses õpetaja selgitab termineid,
seejärel näitab kunstnike töid suurel ekraanil. Loovülesandeks on tähelepanelik
mäng tekstiga (näiteks suurusega, värviga). Mida avatum ja mitmekülgsem on
teksti ning tähe kasutamine, seda parem tulemus saavutatakse. Võtta aluseks võimalikult
lihtne tekst.
Õpitulemused ehk
väljundid:
·
Teab,
mis on kalligraafiline kunst.
·
Oskab
loovalt kasutada teksti
või kirja elementi kompositsioonis.
Põhimõisted: kalligraafiline kunst, kalligraafia, graafika.
Õppematerjalid: Power Pointi ettekanne ning näidised, teema
”kunstiks ”kirjutamine” õpilasteraamatu tekstid ja fotod.
Meetodid: Power Pointi esitlus, näidiste näitamine,
individuaalnetöö, õpetaja juhendamine ja abistamine.
Kodune töö: kodutöö puudub.
Vahendid: paber A3, tekst (lemmik laul), tu šš,
märkerid jm.
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
|
5
|
4
|
3
|
2
|
Väljundid
|
||||
1. Teab, mis on kalligraafiline kunst.
|
Vastab õpetaja küsimustele, seletab oma sõnadega, toob näiteid.
|
Vastab õpetaja küsimustele, teab mis on kalligraa-filine kunst ning
toob mõned näidet.
|
Vastab küsimustele
osaliselt.
|
Ei tea midagi.
|
2. Oskab loovalt kasutada teksti kompositsioonis.
|
Loob põnevaid kompositsioonilisi lahendusi. Kasutab vahendeid leidlikult.
|
Loob häid kompositsioonilisi lahendusi.
|
Loodud töö ei moodusta kompositsioonilist tervikut.
|
Töö on tegemata.
|
No comments:
Post a Comment